2012. március 6., kedd

Búvár elméleti vizsgák - check


Na, tegnap fél 1-kor letettem az összesítő vizsgát (előtte 6 vizsga volt, a hat fő témakörből), WOOOHOOOOO!!!! Szóval már MINDENT tudok a búvárkodásról :), de most nagyon álmos vagyok. Azért csináltam ilyenkor, mert vasárnap megyek az Aquaworldbe a medencés merüléseket megcsinálni, és addig minden estére van program. Az egész utazás kezd egyre közelebb jönni. Na mindegy, szóval Gilin már csak a nyílt vízi merülések maradnak, ezzel minimalizáltam a szörfmentes napok számát. Mondjuk Gili Trawanganon van egy törés, és néha elég jó tud lenni, biztos van, aki emlékszik erre a képre:

A trawangani törés, háttérben Lombok hegyei

2 megjegyzés:

  1. Ez az elméleti búvárkodás dolog nekem nem tetszik! Innen szeretném megkérni Ancit, hogy kategórikusan tiltsa meg neked, hogy ott merüljél. Ez nagyon veszélyes, AZ ÉG SZERELMÉRE!!

    VálaszTörlés