2012. március 18., vasárnap

A szállítmány első része megérkezett

Ahogy írtam, kb. 5 kiló hungarikumot viszünk Balira, Csabi barátjának, meg még kb. kettőt a misszionárius atyának Floresre. Na az első adag árut sikerült elhozni Fehérvárról, egy nénitől, aki annak a srácnak az anyukája, akit még sose láttam, de ő szerezte be a húst. Nem száradt ki még rendesen, úgyhogy most én szárítom. Nem lesz nehéz dolgom, mert a dobban olyan száraz a levegő, mint... mint mint nem tudom, este van. Na ilyen szexi a spÁjzom: :)

Indulás előtt kapom majd a másik adagot, szintén egy ismeretlentől. Nem tudom az pontosan mi lesz, de valami romlandó, meg 80 (!!) zacskós leves! :)
- mobilról, azér ilyen

4 megjegyzés:

  1. Miki! Ha a kolbászkáktól a saját cuccaitok nem akarnak elférni, szóljatok, nálunk lesz kifelé hely a bôröndökben ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!! :) Sok vásárolni valót terveztek?

    VálaszTörlés
  3. Nem tervezünk...de ha vmi jó fogás adódik, élünk vele :) Szóval hazafelé is biztosan fértek, ha kell!

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Szerintem beférünk, mert én csak fürdőgatyákat meg egy-két pólót viszek. Ha mégsem, akkor jelentkezünk mindenképp! ;)

    VálaszTörlés