2012. április 15., vasárnap

Bitang hippik!

Akik csecsemővel jönnek egy távol-keleti higiénia mentes országba nyaralni, hogy aztán a kis túró itt üvöltsön és ne tudjak aludni, hogy meggyógyuljak, azoknak nőjön köröm a... Visít a kis csóri, mintha nyúznák. Reggel is, este is. Ha nem lenne ilyen széleskörű az olvasótábor, most olyan 10 sor káromkodás következne. Így csak annyit mondok, hogy bitang hippik! Eddig is utáltam őket, de most rádobtak egy lapáttal. Szörnyű harag gyúlt keblemben, és csak épül-épül napok óta, remélem majd lesz lehetőségem szörffel levezetni holnap reggel.

7 megjegyzés:

  1. ehelyett inkabb jo lenne, ha inkabb arrol szamolnal be, hogy segit-e a knox es az indoboard a szörfben jovan?!?! PLSSSSSSZ!!!

    VálaszTörlés
  2. ...hát ez szerintem nagyon vicces.
    btw együttérzek. :D :D :D a hangos gyereksírás egy nyaraláson nemcsak zavar másokat, de egy bizonyos szinten már egészségkárosító is...

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Miért nem ez a cím: "Bintang Hippik"? :)

    VálaszTörlés
  5. a vicc az az, hogy nekem csak most tünt fel, hogy az nem bintang, hanem bitang! azt hittem, a zari olyan vicces, mint mindig, de megsem! hihi!

    VálaszTörlés
  6. nem-nem! azt hittem, hogy olyan vicces, mint én! ;)

    VálaszTörlés