2012. április 22., vasárnap

Uccsó nap

Hát sajna hiába pihentem két napig szörf nélkül, ma reggel megint kicsit belázasodtam. Ennyit arról hogy majd utolsó nap lesz cső! :( Nem volt sok szerencsém a hullámokkal se, meg a nyaralás felében betegek is voltunk, most meg kell hazamenni. Nem vagyok túl boldog: Itt olyan jól kiszámítható a törés, és annyira ismerjük, hogy simán összejöhetett volna a cső, ha legalább 2 olyan nap van, amikor megfelelő méretű a hullám, én meg nem vagyok beteg. Máshol nincs olyan sok esélyem rá.
Na mindegy, majd talán, egyszer. Ma meg egész nap várjuk, hogy elmenjünk a paradicsomból, vissza dolgozni. :(((( Azért még igyekszem kiélvezni a környezet:

Röhejes, de betegen még ez se megy annyira :(




Persze nem kell sajnálni, még ezzel a sok betegséggel együtt is nagyon nagyon király kirándulás volt ez! Majd kirakom a képeket!

Cső!

- mobilról, azér ilyen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése