2012. április 3., kedd

Utazás + 1. és 2. nap - Balangan

Na már valahogy megint éjjel fél 2 lett, úgyhogy csak rohanva összefoglalom az eddigieket.
Szóval: Ferihegy 2, Katával és Csapcsével találkoztunk, ők is most indultak Balira, csak egy másik szörftáborba. Az utazás nyugodtan telt, bár az első etapon egy -nem viccelek- minimum 130 kilós nő ült mellettem - kicsit olyan volt mint a Foo Fighters klip. Van róla fotó is, de félek, hogy pokolra jutnÁk miatta. Szerencsére nagyok az ülések, úgyhogy átvészeltem. Aztán 5 óra múlva Doha, sok várás, elég lepra volt most valahogy.
Aztán újabb repülés (7 óra, ebből 3 alvás), sok jó sorozattal, arcade űrhajós-lövöldözős játékkal, király.
A szingapúri reptér meg még mindig nagyon burzsuj: a WC panorámás, a lábmasszírozó gép ingyenes. Király.

Hugyozás kilátással a repülőkre
Újabb 2,5 óra repülés után megérkeztünk Balira, ahol várt -elvileg- a Qatar Airways-es főnökasszony, hogy segítsen nekünk (mert őt is ismeri Morvai Laci). Ebből az lett, hogy a csomagokat később kaptuk meg, aztán ugyanannyit álltunk sorban. Végül Katáék találtak rá az elkavarodott főnökasszonyra. Végül mégis jól jött a segítség -főleg Lacinak :) - mert a kolbászokat meg akarták semmisíteni, de aztán mégse. Így is az egész táskámat kipakoltatták egyenként. Pénzért is ment volna, de a hatalom mégiscsak jobb. :) A deszkámat meg megzúzták kicsit, de azzal már nem kezdtem semmit.

Aztán indulás Laciékhoz, de előtte még be egy zárdába, mert Laci vette a floresi püspök repjegyét Magyarországra - hosszú történet.

Laci mindenkit ismer Indonéziában

Még sose láttam apáca zárdában szörfdeszkákat

Aztán irány Laciékhoz, Nusa Duara (jó környék, szép ház, sok-sok magyar motívummal, dzsungellel és medencével),

Kalocsai mintás balinéz asztal

kis beszélgetés - hogyan is menjünk majd Komodora - aztán a már előre leszervezett robogóval meg az ő díszkíséretükkel irány Balangan. A kocsiban Máté Péter üvöltött, amit az alkalmi sofőr gyerek, Manto guberált elő Laci valamelyik rejtekéből. Erről van videó is, később talán kirakom.

A szállóban elfoglaltuk a szobánkat, aztán elfoglaltuk a második szobánkat, majd a harmadik már a végleges lett - így éjfélkor. Le se írom. Aztán irány a medence, kis éji fürdős, aztán kis deszka javítás, majd alvás (hajnali fél 3-kor).

4,5 óra alvás, aztán szörf - nagy hullámok, nagy fosás, nagy bénázás. Ekkor derült ki, hogy mit nem hoztam - strandpapucsot. Elég nagy érvágás a sziklás terepen. Aztán reggeli, medencézés, sétálás a parton, alvás a medencénél (2 nap alattt így már egész 9 órát aludtam!!), megint kaja, aztán megint szörf. Ekkor már valamivel jobban ment, de még mindig elég fos vagyok. Mókuska, Sweetie: megnéztem a videót, és az állás már közelebb van az Alex-féléhez, mint a régi beszaróshoz!! Juhuuuuuuu! :) A hullámok délutánra mennyeiek lettek!

Aztán kis pihi, irány Kuta, a "nagyváros", robogóval. Szerencsére hoztunk magunkkal bukósisakot, úgyhogy azt már nem kellett pluszban. Sok eltévedés (kb. +1 óra utazás), szar utak, őrült forgalom. Egy olasz vacsora meg a helyes útvonal, aztán hazafelé már egész kellemesen telt az út.

Mire megjöttünk, már itt voltak Zsókáék, meg a tavalyi csapatból Kriszta, Tamás és Balu, valamint Zsömi Seignosse-ból. Megint sok fürdés, aztán most megint itt rohadok a gép előtt 2-kor! Úgyhogy megyek is, mert reggel kelek.

Mókuska! Ez itt nem a Danubius délutáni kívánságműsora! :)

Na de itt van még két fotó, mer' gyereknap van! :)

Medence chillout
Még egy kis chillout - itt elég sok van belőle!

1. nem a danibius delutani, hanem a mokuska esti kivansagmüsora! itt dekkoltam egesz nap! ennyit csak megerdemlek?! szoval: videot ide a nem beszaros allasrol! sweetievel majd elbiraljuk! meg a mate peter is jöhet! hihi! sok-sok PLSZ!!!!

2. Juhuhuuu de jól hangzik MINDEN Zarikám! Igen, a bírálással egyetértek.. azért jó ez a Knox nem vitás. És NE SÍRJÁ HANEM ÍRJÁÁ MÉÉÉÉG! Zsömi is ott van? De jó! De most már nekem is jó! :D

PLSZ.. DS!

3. Irigyellek baszki! A fasz ki van, hogy 1000dodo alatt nincs fapados jarat innen, ami 6 orara van. Biztos vagyok benne, hogy Europabol olcsobb a jegy. Na mindegy egyszer ugyis osszejon, addig meg ,megtanulok surfozni.
    Udv DIGO

4. Sweetie, Zoli! Írjátok alá a kommenteket, mert így eltart egy ideig dekódolni... :)
    videót rakok fel, ha tudok, de egyelőre csak esésről van! :))
    Zoli! Egyszer tuti összejön. És ott lesz Csabi is, és akkor az Eastern és a Southern Beaches is képviselve lesz! :)